Saturday, October 8, 2011

Libera's Christmas CD



<><>




<><>

Samples

Song Title Artist Time Price
listen 1. Joy to the World Libera/Robert Prizeman/Ian Tilley/Steven Geraghty/Sam Coates/Fiona Pears/Anna Stokes/Charlotte Ashley/Elizabeth May/Mason Neely/Ben Crawley/Tom Cully 2:52 Not Available
listen 2. Still, still, still Libera/Robert Prizeman/Ian Tilley/Steven Geraghty/Sam Coates/Fiona Pears/Anna Stokes/Charlotte Ashley/Elizabeth May/Mason Neely/Ben Crawley/Tom Cully 3:53 Not Available
listen 3. Carol of the Bells Libera/Robert Prizeman/Ian Tilley/Steven Geraghty/Sam Coates/Fiona Pears/Anna Stokes/Charlotte Ashley/Elizabeth May/Mason Neely/Ben Crawley/Tom Cully 3:07 Not Available
listen 4. Veni, Veni Emmanuel Libera/Robert Prizeman/Ian Tilley/Steven Geraghty/Sam Coates/Fiona Pears/Anna Stokes/Charlotte Ashley/Elizabeth May/Mason Neely/Ben Crawley/Tom Cully 4:09 Not Available
listen 5. Once in Royal David's City Libera/Robert Prizeman/Ian Tilley/Steven Geraghty/Sam Coates/Fiona Pears/Anna Stokes/Charlotte Ashley/Elizabeth May/Mason Neely/Ben Crawley/Tom Cully 3:27 Not Available
listen 6. O Holy Night Libera/Robert Prizeman/Ian Tilley/Steven Geraghty/Sam Coates/Fiona Pears/Anna Stokes/Charlotte Ashley/Elizabeth May/Mason Neely/Ben Crawley/Tom Cully 4:42 Not Available
listen 7. White Christmas Libera/Robert Prizeman/Ian Tilley/Steven Geraghty/Sam Coates/Fiona Pears/Anna Stokes/Charlotte Ashley/Elizabeth May/Mason Neely/Ben Crawley/Tom Cully 3:48 Not Available
listen 8. Corpus Christi Carol Libera/Robert Prizeman/Ian Tilley/Steven Geraghty/Sam Coates/Fiona Pears/Anna Stokes/Charlotte Ashley/Elizabeth May/Mason Neely/Ben Crawley/Tom Cully 3:15 Not Available
listen 9. In Dulci Jubilo Libera/Robert Prizeman/Ian Tilley/Steven Geraghty/Sam Coates/Fiona Pears/Anna Stokes/Charlotte Ashley/Elizabeth May/Mason Neely/Ben Crawley/Tom Cully 3:14 Not Available
listen 10. Have Yourself A Merry Little Christmas Libera/Robert Prizeman/Ian Tilley/Steven Geraghty/Fiona Pears/James Mordaunt/Ralph Skan 3:17 Not Available
listen 11. Sing the Story Libera/Robert Prizeman/Ian Tilley/Steven Geraghty/Sam Coates/Fiona Pears/Anna Stokes/Charlotte Ashley/Elizabeth May/Mason Neely/Ben Crawley/Tom Cully 3:43 Not Available
listen 12. Coventry Carol Libera/Robert Prizeman/Ian Tilley/Steven Geraghty/Sam Coates/Fiona Pears/Anna Stokes/Charlotte Ashley/Elizabeth May/Mason Neely/Ben Crawley/Tom Cully 3:24 Not Available
listen 13. The First Nowell Libera/Robert Prizeman/Ian Tilley/Steven Geraghty/Sam Coates/Fiona Pears/Anna Stokes/Charlotte Ashley/Elizabeth May/Mason Neely/Ben Crawley/Tom Cully 3:39 Not Available
listen 14. Jubilate Deo Libera/Robert Prizeman/Ian Tilley/Steven Geraghty/Sam Coates/Fiona Pears/Anna Stokes/Charlotte Ashley/Elizabeth May/Mason Neely/Ben Crawley/Tom Cully 4:26 Not Available
listen 15. While Shepherds watched their Flocks Libera/Robert Prizeman/Ian Tilley/Steven Geraghty/Sam Coates/Fiona Pears/Anna Stokes/Charlotte Ashley/Elizabeth May/Mason Neely/Ben Crawley/Tom Cully 2:34 Not Available
listen 16. Lullabye (Goodnight my angel) Libera/Robert Prizeman/Ian Tilley/Steven Geraghty/Fiona Pears/Benedict Philipp/Joshua Madine/Jakob de Menenzes-Wood 3:51 Not Available

No comments: